Friday, February 27, 2009

Hari Terakhir

Hari ni 27/02/2009(Jumaat) bersamaan 2 Rabiul awal 1430H, hari ini merupakan hari terakhir aku di company Caidmark sdn bhd. Br kejap tadi diorg buat majlis perpisahan utk aku, terharu pulak aku jd nya. Ada 2 biji kek(secret recipe lagi tue) dan puding jagung. Inilah kek dia...



Walaupun sederhana tapi sgt meriah, dan dikesempatan ini aku nak mengucapkan tima kasih byk2 buat en asri, kak azan, nita, azri, ilah dan semuanya x dpt kusebut semuanya. Mereka nie memang best lah. Sbb mereka semua terlalu baik utk aku dan kadang2 aku rasa aku ni manusia yg jahat, eh betul ke aper aku ckp ni, merepek jer aku rasa. Arghhhh, lupakan semuanya. Selain dr kek, aku jugak dpt hadiah, huda dan miza yg belikan, mekasih.....

Bg aku segala aper yg diorg lakukan utk aku, x mampu utk aku bls. Terima kasih semua, terima kasih Caidmark. Good Bye....

3 comments:

xente@eyka said...

kak sue..

selamat bekerja di tempat baru..
kak sue senantiasa dalam ingatan kami...
jumpa lagi...

Sue said...

Insyaallah kak su akan ingat korang semua...

yienjr said...

kaksue, ini noreen :)

hi ape kabar sekarang?
miss youu!!!

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase