Monday, February 2, 2009

Confirm

Semalam lebih kurang kul 4 ptg, tiba2 En Asri, manager aku panggil aku, dier ckp BOSS nak jumpa, dier kata Boss nak ckp pasal resign letter aku. Berdebar jugaklah aku, tapi aku kuatkan semangat, dgn hati yg berdebar2 aku gagahkan jua utk pergi berjumpa dgn dier.uuuuuu..... Setelah aku berjumpa dgn nyer barulah aku paham knp, rupanyer dier nak aku tukar sket cerita dlm resign letter aku supaya menjadi lebih kukuh lagi, sbb nyer, notis perletakan jawatan aku adalah 3 bulan yg menjadi masalahnyer aku minta 1 bln, jadi dier nak aku letakkan 2 alasan kukuh yg menyatakan knp aku nak berhenti, aku x boleh beritahu yg aku dpt job lain, sbbnyer, kata boss aku kalau dpt job lain aku mesti kene bg 3 bln notis, jadi dier suruh aku tulis balik surat resign tersebut dan nyatakan bahawa aku mempunyai masalah kesihatan dan suami aku paksa aku berhenti keje. mmmm.... bijak jugak boss aku nie, tapi ape2 pun aku berterima kasih sgt2 pd dier sbb dier boleh bertimbang rasa pasal notis sebln aku tue..Ape2 pun, skrg nie aku dah kira selamat, selamat sbb aper? selamat hantar surat resign.. hihihih.... dan dah confirm dgn boss, cuma x dpt surat dari hr dept jer. x per lah, asalkan boss dah terima surat aku, itu dah kira ok.yippi...

1 comments:

xente@eyka said...

dia nak tinggalkan kiter da....sedeyyyyyy....

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase