Friday, January 30, 2009

Resign Letter

Hari nie merupakan 'hari dalam sejarah' dlm hidup aku kerana aku telah menghantar surat perletakan jawatan. Berdebar-debar aku di buat nyer tatkala aku menyerahkan surat perletakan jawatan aku pada BOSS aku. Ayat pertama yg keluar dr mulut dier, 'awak nak serahkan surat cinta pada saya ker', mendalam sungguh kata-kata dier. kemudian aku menjawap 'saya nak berhenti keje' tatkala itu aku menyerahkan surat tersebut pada dier. Dier pula bertanya 'knp nak berhenti?'. Terkelu lidah aku seketika. kemudian aku menjawab 'tempat keje baru nie lebih dekat ngan umah', slps itu dier membalas 'saya tambahkan gaji awak'. terkelu lg lidah aku, aku tidak mampu menjawap. Dier katakan, perkara ini akan dibincangkan kemudian. mmmmmmm..... mcm mana nie, aku kalau boleh nak kan jawapan secepat mungkin supaya aku dpt memberikan kata putus kpd bakal majikan aku yg baru. Tapi, betul ker keputusan aku nak berhenti keje, aku jadi keliru. Keliru dgn diri aku sendiri, knp aku tidak mampu membuat keputusan atau aku takut dgn keputusan yg aku lakukan, knp? maksudnyer aku tidak yakin pada diri aku sendiri atau aku tidak bijak membuat keputusan. aku..aku..knp lah dgn aku nie....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase