Thursday, January 29, 2009

Keje Baru

Dua minggu lepas aku dpt call dari seseorg, tiba2 dia kata "masih berminat nak bekerja dgn kami x", aku tiba2 kebingungan, betul ke ape yg dier katakan, dgn lantas aku menjawab, "ye saya berminat". Sebenarnya 2 bulan lepas aku ader pi interview dgn satu company nie, x yahlah aku bitahu nama company nyer, tapi yg buat aku terkejut nyer kerana terlalu lama dier buat keputusan nak ambil aku bekerja. Aku pun x terfikir dier akan call aku utk offer kerje pd aku. Tapi memang aku tgh mencari kerja, tempat kerja aku skrg ni, ok sebenarnyer, tapi itulah, masalah semasa dier, epf dan socso dan beberapa perkara lagi. Bila aku fikir2kan sedih jugak nak tinggalkan company nie, tapi bila aku fikir balik baik buruk nyer, aku terpaksa benti jugak.

Entahlah, betul ker keputusan aku nie, aku sendiri pun x pasti, kenapa dgn aku nie, takkan lah bende mcm ni pun aku x boleh nak buat keputusan.Arggghhhhh........ tension, aku rasa mcm nak buat sembahyang istikharah malam nie, nak suruh tuhan bg aku petunjuk, aku harap keputusan aku kali ini lebih tepat dgn petunjuk dari Allah. Sesungguhnyer tuhan lebih mengetahui aper yg baik dan aper yg buruk utk aku....Amin.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase