Wednesday, February 25, 2009

Hari Kedua Terakhir

Hari ini merupakan hari kedua terakhir bg aku di syarikat 'c' dan esok merupakan hari terakhir bg aku. Barang2 semua aku dah angkut siap2 cuma laptop jelah x kemaskini lg sbb nyer ada seorg staff pinjam laptop aku utk wat training. Dia kata hari ni dia last wat training, boleh lah aku transfer ape yg patut dr laptop aku tue.hehehheh... tapi dlm masa yg sama, hati aku jd sayu jer, mungkin sedih nak tinggal kan kengkawan kot hihihihi...ceh, sedih konon, tapi itulah kehidupan, kalau ader perjumpaan mesti ader perpisahan kan, kalau ader kelahiran pasti ader kematian. Tapi kalau berpisah masih boleh jumpa lg, tapi kalau dah mati memang x leh nak jumpa dah, jumpa kat pusara je lah. Tapi itulah kehidupan, hidup mesti diteruskan walau mcmmana sekalipun.

Isnin dpn bermula lah episod br bg aku di tempat keje br.mmmmm.... mcm mana yer tempat br nie yer, tapi biasa lah tempat br kan... hihihihi... entah lah aku pun x tahu mcm mana,  perasaan aku bercampur baur dan sedikit gementar ataupun takut....takut? kenapa takut, yelah mesti lah rasa takut, sbb tempat br lah katakan, dah lah x kenal sape2, mestilah rasa takut kan, betul ker.... Entah lah, tapi seperti yg telah aku katakan, hidup mesti diteruskan. Aku x boleh takut, aku mesti berani. Ape2 kita tunggu esok, apakah yg akan berlaku pd esok hari. 

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase