Thursday, February 26, 2009

Pagi yg Indah

Indah sgt ker pagi nie? X lah indah sebenarnya cuma pagi tadi cuaca mendung, langit kelihatan suram dan sedikit berkabus aku rasa. Tapi perasaan aku terlalu damai dgn cuaca yg mcm tu. sejuk dan nyaman. Kuar dari umah lebih kurang kul 7.30 pg, belum hujan lg, tapi sebenarnya aku dah terlambat. dlm perjalanan hujan renyai dan disusuli dgn hujan lebat, masuk jer highway LDP, hujan jadi renyai dan reda. keadaan masih sama, suram,damai dan mengasyikkan. mmmm..... kalau dpt bantal best nie...

Hari nie merupakan hari terakhir aku di sini, disini? di company 'c', semalam aku ader order chezztart dan muffin ngan kakak aku, dan dia bitahu aku, mlm nanti(mlm tadi) boleh amik. Tapi dia cumer sempat buat chezztart jer, muffin x sempat, sbb dia kata tepung x der.mmm.. menyampah, benci aku, tapi nak buat mcm mana. Chezztart dan muffin tue sebnrnya aku nak bwk ke ofis, yelah, sajer nak buat sedekah utk hari terakhir, lagipun hari ni kan ker hari jumaat, bnyak pahala kalau sedekah pd hari jumaat. Tapi x de rezeki diorg utk makan muffin, yg ader cuma chezztart sahaja. Ok lah tue...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase