Thursday, March 12, 2009

Tempat Keje Baru

Minggu ni merupakan minggu kedua bg aku ditempat keje baru, spt yg aku ceritakan sblm ni. 2 mac 2009, hari isnin minggu lepas merupakan hari pertama aku ditempat keje baru. First day keje dah ader kwn dan secara kebetulan lah pulak, kwn baru tu tinggal selang sblh umah dr rumah yg aku duduk skrg nie. Jadi pi keje balik keje, pi sama2 lah. Nasib baik ade kwn. Dkt ofis br nie, x ramai org, aku rasa staff kat sini lebih kurang belas2 kot. Perempuan hanya 2 org saja, aku dan kwn aku tue. Tapi ape2 pun, tempat nie biasa jer, cam tempat keje lain, cuma dkt ngan umah. Pi keje kul 8.40 pagi, balik umah kul 6.15 ptg. rehat dari kul 1 - 2.15pm, disebabkan rehat 1jam15minit jadi kitorg kene balik 6.15 ptg. Mcm tulah jadual keje kat sini. Tapi first day keje, terus dpt keje. mmm... memang aku x relax lah kat sini, skrg nie pun aku ader keje.mmmm...Tapi skrg nie, aku stopkan sekejap keje aku, utk aku updatekan blog aku nie. Pasni br aku sambung keje. hihihihi.....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase