Monday, August 16, 2010

Salam Ramadhan

Hari ni merupakan hari ke6 umat islam sedunia berpuasa, terlalu cepat masa berlalu, tup-tup dah 6 hari kita berposa, aku jugak seperti org lain juga, menunggu datgnya bulan ramadhan yg penuh barakah ini, tapi alhamdulilah posa aku masih penuh lagi, x de yg bocor, tapi insyaallah, akan bocor juga, sbb aku seorg perempuan, kecuali lah aku mengandung skrg ni, bolehlah posa penuh.
Bulan ramadhan mengingatkat aku pd zaman kanak2, zaman sekolah menengah,zaman u, zaman blm kawin dan zaman dah berumah tangga, byk perbezaannya. walaupun ibadah x berubah, tapi keadaan yg berubah. mmm......

Aku sebenarnya dah lama x update blog aku ni, terlalu bz sgt2, dr awal thn sampai ke hari ni, keje berlambak2, tapi memandang hari ni ofis aku skrg tgh pasang aircond baru, jd aku pindah tempat dan bawa sekali laptop aku sekali. kesempatan masa terluang, jd aku pun terupdtate lah blog aku yg x seberapa. X der yg menarik pun tentang aku pd thn ni. cuma kebizian yg terlampau.

Skrg ni, jam kul 3.40, lebih kurang 1 jam 10 minit lg aku nak angkat kaki balik umah, mcm biasa lah, bln posa balik awal x mcm hari bukan posa. bye....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase