Sunday, August 23, 2009

HKL Lagi....

Hari nie merupakan hari ketiga umat islam berpuasa dan termasuklah aku, pagi td aku ada app ngan HKL (hkl lagi, boringnyer.....), tapi ngan doktor pakar genetik, biasalah masalah peribadi aku dan suami, result kami memang dua2 negatif, jadi, pagi tadi kitorang dtg jumpa dia, utk dpt kan kaunseling utk next pregnancy. Begitulah ceritanya... app aku pagi td sebenarnya kul 10 pg, tapi kitorg terjaga kul 9.20 pg, apalagi, melompat aku dr katil, tiba2 jer mata aku jd segar. Lambat lah katakan, pening lalat jugaklah aku pg tadi sbb bangun terkejut. Siap lebih kurang 9.45 pg dan terus gerak, sampai hkl lebih kurang kul 10.15 pagi. Buat pendaftaran, lebih kurang 15 minit menunggu, pastu dpt jumpa doktor, doktor berbangsa cina, umur lebih kurang hujung 30-an, tapi fasih berbahasa melayu. X der ape yg doktor tue katakan, cuma utk kandungan seterusnya kene lebih berhati2 dan aku akan dipantau oleh doktor pakar bernama, Dr Baskaran. Borak2 lebih kurang ngan doktor tu, lebih kurang 1/2 jam jugaklah, pastu kitorg pun balik. Tapi dlm hati aku masih ada perasaan sedih lg, entahlah.... Ape2 pun hari nie genaplah setahun pemergian arwah Hana Humairah. Al-Fatihah buat arwah Hana Humairah.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase