Wednesday, April 15, 2009

Gambar kenangan bersama Pak Lah


Gambar ni ditangkap pada minggu lepas, 15/04/09 bersamaan hari rabu.Pertama kali aku berjumpa dgn Pak Lah, walaupun dia bekas perdana menteri, tapi aku masih lg berbangga sbb dpt berjumpa dgnnya dan dpt bergambar kenangan dgnnya. Knp aku jumpa Pak Lah? Sbbnya bos aku nak present projek dgn dia, jd kami pun turut serta. Biler aku citerkan pd hubby aku yg aku nak jumpa Pak Lah, dia terkejut dan dia x percaya, so... utk jadikan hubby aku percaya yg aku jumpa Pak Lah, kami pun tangkap gambar bersama Pak Lah sblm kuar dr bilik dia. Balik tue apa lg, aku tayang kan pd hubby aku. mmmm... br dia percaya...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Seindah Ciptaan Tuhan. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase